-Lördag-Söndag

SKRIVET IGÅR:
Shoos kom precis hem, va på bio med Carime och Sanae : ) Eller kom hem för typ 1 timme sen men aja skit i de. Åkte till Skärholmen med Nicole vid 4, vid 5kom Carime och vi gick runt bara. Köpte eyeliner för min andra va slut och en earcuff : )))) Sen rulla vi hem till mig lite snabbt för skulle sätta på mig en jacka och lämna min väska. Vi fick skjuts av Sanae's mamma Heron. Va framme vid 7 och vi checka vilka filmer som fanns.  Jag och Carime ville se en skräck film men Sanae ville inte -.- så vi kolla på en komedi. Filmen va helt okej men dog av garv för personerna som satt framför oss va cook tunga. Vi drev sönder med dem. När filmen va slut satt vi utanför och vänta på Carime's mamma som skulle skjutsa oss. Hon kom vid kvart över 11 ungefär så va hemma vid halv. Har bilder från kvällen på min mammas iphone. Sanae har också bilder, mina kommer senare eller imorgon : )


SKRIVET IDAG:
Vakna 10, åt frukost och fixade mig. Träffade Sanae vid halv 2 i centrum och vi åkte till Skärholmen. Vi mötte Carime där och chillade bara. Köpte lite grejer också. Vi fodrade i donken och sen vare en man som ba ni tre tjejer är tjocka, HAHA. Han va typ hemlös vi ba stiiick bre! Sen han ba jag kan slicka dig! Då vi fick panik och ruscha. Sen tagga vi till vårby. Köpte lite dricka och de i centrum sen rulla vi till grindstu och chilla där. Vi va med Memmo, Edmond, Ali, Seif och Daniel och sem kom de flera men dem stack och Sanae också. Darii och Linda kom senare och vi tagga t centrum vif halv 7, gick hem med Darii och va hemma vid 10 över 7. Yaaa men de har tagit 2992929 år att skriva de här inlägget. Ska lägga ut bilderna snart, ska tvätta håret och sen ska nicole hjälpa mig att platta de, Puuuss! : )
image description
Jag och min syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0