-Måndag/Tisdag

Shulululuuuu, sitter i vardagsrummet och bara checkar lite fb och youtube. Började 9.10 idag och åkte med Yannis, Sanae, Elo och Stefan.. Hade vanliga lektioner idag och slutade halv 3, väntade på steffi och vi chilla lite i kvarnbergsplan. Va hemma vid halv 5 och åt direkt, HAHA tjockis jag vet.. : ) Har gjort mina läxor och fixat min ipod. Bloggade inte igår för pallade inte. Sov hos Mamma. Hade vanlig skola igår också, förutom Träslöjden.. Hade håltimme så jag och Una stack till Södertörn. Sen efter skolan åkte jag till Södertörn igen för Sanae hade glömt sina byxor i min väska till idrotten... Vi åkte hem och vi chillade lite med Yannis i nån timme. Va hemma vid 5 nånting. Fixade grejer och de hemma och sen däcka jag. Juuste jag & Nicole har bytt rum med mamma. Vi har det större rummet och mamma har vårat gamla lilla rum. Nu äre inte lika trångt! : ) De va typ allt.. Jag har dans imorgon och kommer inte åka hem efter skolan utan va med Sanae tills träningen börjar och kommer va hemma ungefär vid halv 9 så kommer inte blogga tror jag. Men om jag får tillgång till data i skolan eller nån annanstans så bloggar jag. Yaa puss hej! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0