-20.37

Började 8 som ni redan vet. Hade vanliga lektioner hela dagen. På matten och franskan blev jag utslängd -.- Jag fick montse utslängd och hon fick mig. Slutade 3. Jag och Steffi gick till bussarna och sen gick vi hem till henne snabbt. Tog bussen med Joan till Vårby. Han gick av i Masmo och jag tog tåget vidare. Gick hem för att hämta lite kläder. Vid halv 6 började jag rulla mot Fittja för att ta bussen till Södertälje. Va framme vid halv 7, åkte till Östertälje och träffade pappa där. Vi körde hem och åt direkt. Vi va hemma vid sju och sydde mina leggings och nu sitter jag vid datan bara. Har lite tråkigt.. Ska ta och messa nån rolig nu. Imorgon äre fredag : ) Ska fråga pappa om jag kan sova hos Sanae eller på Lördag! Har saknat min andra halva! :* Avrundar här, Bloggar kanske innan jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0