-20.57

-Min dag har varit så tråkig... Va i skolan, slutade 3 för hade fotografering. Hoppas bilden blev fin : ) Åkte till Sjukhuset träffade Sanae, vi åkte till Masmo och sen tog jag bussen till Flempan. Tog tåget och sen bussen. Bussen gick sönder så den stanna och va tvungen att vänta på nästa buss i 30 min -.- Kom hem halv 6. Tvättade med Lena och vi blev klara precis. Skulle gjort min läxa men är för trött just nu, men måste läsa lite ur den här boken vi läser i skolan innan jag lägger mig.. Har suttit i luren med Joan och Sanae ett tag nu.Ska kolla igenom lite på fb och kolla klat på idol sen rullar jag mot sängen så jag hinner läsa lite innan jag somnar. Måste upp tidigt imorgon för börjar 8, måste hinna 6.41 bussen. Jag vet, skiiiiit tidigt -.- Juuuuuuste imorgon börjar jag och Sanae på Dancehall/Ragga : ) Bääääääästa! Vi börjar halv 7 och jag slutar 14.10... Så ska va med Sanae tills träningen börjar. Sluat halv 8, kommer va i östertälje kvart över ungefär och pappa ska hämta mig. Hinner kanske inte blogga för kommer komma hem sent och börjar 8 på torsdag så jag måste lägga mig tidigt. Har Orienteringsteori-prov på fredag kl 8, sen har vi orientering i Källbrink och jag ska springa själv. Så om jag klarar de så slipper jag orientera i 9:an : ) Ska försöka fixa allt. Liiiite långt inlägg men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0