-21.12

Shooooooooos everybody! Började halv 9 idag med Engelska - Svenska - Idrott - Lunch - Franska - Biologi och Bild. Slutade 15.10 och tog bussen med Joan till sjukhuset för vi snacka om lite grejer. Åkte tbx till Huddinge och tog 15.42 tåget till Östertälje. Va framme vid 10 över och tog bussen hem. Va hemma vid 5. Städade lite och fixade min säng, gjorde min biologi läxa och har suttit i luren med Joan 4-5 gånger nu. Vi snacka lite och vi la på vid halv 9 ungefär sista gången vi snacka. Hann börja på min Matteläxa men palla inte göra den så gör den på söndag istället. Är skiiiiiit trött för sov jätte lite igår, så kanske går och lägger mig snart.. Ska ringa Sanae vid 20 över ungefär sen äre nog bara tve som gäller tills man somnar. Imorgon ska pappa och Lena jobba så jag kommer vara ensam hemma till 2 ungefär. Sen vid 6 ska vi gå till pappas kompis för vi är bjudna på middag, vill inte gå men är tvungen -.- Fast först ska vi köra förbi hem till mamma för att hämta plattången och för att hälsa på dem : ) Kollar på en wierd alien film på 4:an. Den har precis börjat... Ska checka lite fb först och sen så stänger jag nog av datan, puuuuuss! Bloggar kanske innan jag går och lägger mig : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0