-Måndag

Hade en helt vanlig dag i skolan todaaay. Ska snart gå och lägga mig, fast ska bara blogga lite. Börjar 9.10 men måste ändå upp tidigt -.- Men okej över till dagen: Slutade halv 3. Stanna i kvarnbergsplan en stund med några. Sen rulla jag och Joan mot Sjukhuset. Vi mötte Sanae och Elo, vi tog alla fyra bussen till Masmo. Elo gick till tåget och vi träffa Ozzy sen rulla jag och sanae hem till henne och dem gick hem. Vi chilla en stund där sen vid 5 gick jag till busshållsplatsen. Bussen kom direkt och tog den till Flempan. Sprang till tåget för de kom precis, va i Östertälje vid 10 i 6, pallade inte gå hem så väntade på pappa som skulle komma kvart över 6 : ) Vi rulla hem när han kom, vi åt och jag har hunnit göra min läxor. Plattade om håret igen, för de blev lockigt idag, har kollat kläder till imorgon också. Juuuuuste de e fotografering imorgon, hatar de. Men hoppas den blir fin! Såå de va väl typ allt, skypa med Sanae precis.. Men de va allt, Avrundar här : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0