-Moooooooooooonday

Ojjjjj förlåt. Har inte bloggat sen i fredags... Har tappat blogglusten, så jag har funderat på en bloggpause i några dagar. Va tycker ni? Men över till helgen. Jag sov hos Sanae hela helgen, vi va ute med olika personer. Det har hänt/hände lite grejer i helgen. Va i skolan idag, slutade halv 3. Kom hem 5 och har gjort alla mina läxor. Har hunnit ikapp klassen i matten, svenskan och engelskan. Jag är tuuuuung. Ska kolla på Idol för har inget bättre för mig. Har inte satt på min data idag, utan sitter på Lena's data : ) Imorgon börjar jag 9.10 och slutar 15 tror jag. å onsdag har jag dansträning, fast vet inte om jag ska gå.. Men vi får se. Avrundar här, bloggar kanske imorgon. Puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0