-Vet ni vad? Ska blogga nu bara : )

Ska berätta om helgen nu. Aja i fredags hade Sanae en filmkväll hos henne och vi var ett par stycken. De va jag, Sanae, Carime, Betty, Hiba, Vendela och Lina. Vi åt och sen kolla vi på film. NiceNice ^^ Sen vid halv 11 gick vi och lämna Betty. Haha vi gick igenom skogen fram och tillbaka. De va Kaaaaaoz! Vi gick tillbaka hem och fortsatte kolla på filmen sen vid 12 ungefär så gick jag och Sanae för att lämna Carime. Vi gick igenom skogen igen, sen va vi i tunneln och helt plötsligt så stog de en man bakom oss. Vi kolla på han sen kuta vi och när vi börja springa så skrek han någt. Han va skit skarrig! Jag och Sanae tog hissen upp efter. Sen fick Vendela skjuts hem. Jag och Hiba sov hos Sanae och vi somna vid 3 ungefär. På morgonen alltså igår så vaknade vi av att min lur ringde. Jag hade mitt huvud på den och helt plötsligt så låter den, fick hjärtattack nästan... De va jonas som ringde och idiotjäveln ringde 8.36 på morgonen. Vem ringer nån så tidigt på en lördag morgon? Vi ville döda han efter, döö! Vi åt frukost och vi sov typ en timme eller nåt. Hiba stack efter och då började jag och Sanae fixa oss. Vi gick hem till mig för jag skulle byta kläder. Haha Ramsis ringde Sanae från Marocko, jätte gullig! Gissa om Sanae blev glaaaaaaaaaaad? : ) Efter åkte vi till Skärholmen för jag skulle möta min mamma där. Fick pengar av henne, så vi åkte till Lilje och mötte Carime. Jag och Carime köpte lite saker och Sanae köpte present till Vendela : ) Sen åkte vi till Vårby och åt i grillen. Vi skulle träffa Mass och dem i Masmo så vi åkte dit, men sen så va vi alla tre tvungna att gå hem så jag och Carime tog tåget och Sanae drog. Jag va hemma vid halv 8 och fixade lite grejer. Mamma och Nicole gick ut så jag stannade hemma själv. Dem gick vid halv 10 ungefär. Satt vid datan och kolla på film. Somna vid 2 i soffan och vaknade vid halv 4 av att mamma hade kommit hem. Gick och la mig i min säng och idag vaknade jag halv 12 ungefär, har ätit frukost och nu har jag tråkigt som fan. Får inte gå ut så jag stannar hemma idag, ska fixa saker till imorgon och de. De kommer bilder snart : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0