-Yeeeeeah? Yeeeeeeeeah

Fölår för att jag inte bloggat men har inte haft ork. De har inte hänt så mycket heller så va inte orliga ni har inte missat nåt : ) De enda som nu är nytt är att jag bor hos min pappa nu under tid. Vet inte hur länge me några veckor iallafall. Bloggar mer imorgon för måste upp tidigare nu för att det tar 1 timme till skolan från pappa. Bussen går 06.41 -.- Får absolut inte missa den för kommer komma försent och kan inte fortsätta göra de. Har kommit fööör mycket försent ända sen skolan började. Min första lektion är HKK i Kvarnbergskolan... Aa min skola är fattig så vi har lektioner i andra skolor ibland. Avrundar här, stänger av datan vid 22, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0