-INGEN RUBRIK

Förlåt för dålig uppdatering dem senaste dagarna men har inte orkat blogga.. Ska berätta lite kort om igår och idag. Hade skola igår, helt vanlig dag. Åkte hem efter en stund och träffade Sanae på bussen, hon hoppa av vid Masmo och jag fortsatte till Vårby. Träffade Nicole i centrum, hjälpte henne med en sak och sen gick vi hem. Va hemme vid halv 5. Hade trååååååkigt och sen vid halv 7 gick jag och Nicole och köpte i grillen till oss. Tvättade håret och sen gick och la mig vid 22. Somnade direkt för va trööööött. Och nu om idag. Hade skola, ganska så lång dag. Träffade Sanae och Linda på bussen och vi åkte till Masmo.Dem följde med mig till tåget. Missade flera tåg sen tillslut tog jag tåget till Vårby och dem gick hem. Och nu är jag hemma. Shiiiiiit det har tagit typ tagit 2 timmar att skriva de här. Har ätit, slängt soporona och städat mitt rum,  HAHA. Ska nog sätta mig i luren med nån lite senare fast ska fixa mina kläder och sen kolla kläder till imorgon : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0